Friday, June 23, 2006

Μια κορνίζα κι ένα πούρο!

Πάντα σαν μεγαλύτερο ελάτωμά μου θεωρώ το γεγονός ότι δένομαι πολύ με τους ανθρώπους γύρω μου και αυτό οδηγεί πολλές φορές στο να πληγώνομαι και να στεναχωριέμαι όταν κάτι δε πάει καλά.

Χτες πέρασα υπέροχα! Συγκινήθηκα !Πήρα μια κορνίζα κι ένα πούρο δώρο. Ξέρω πως πιθανότατα όταν τα παιδιά το επέλεξαν δε είχαν εμένα στο μυαλό τους αλλά και μόνο η κίνηση του Mboy να έρθει και να μου πει: «αυτό για σένα κούκλε, για να μας θυμάσαι» με τρέλανε. Πειράζει που ένιωσα σαν μικρό παιδί που του αγόρασαν καινούριο ποδήλατο; Και φυσικά δε θα σας ξεχάσω ρε μπούφε! Είτε μου φέρνατε δωράκι είτε όχι. Το ξέρω ότι σας λείψαμε και το πιστεύω όσο τίποτα. .Κι εμάς μας λείψατε και το κατάλαβα ακόμα πιο έντονα χτες που σας ξαναείδαμε.

Θέλω να τους αναφέρω όλους αλλά δε θα το κάνω για να μην σας κουράσω μιας κι έχουν προηγηθεί κι άλλα ποστ επί του θέματος.

Παρέα, φιλία ,για άλλους κλίκα δεν ξέρω πώς λέγεται αλλά εγώ το γουστάρω πολύ. Σας γουστάρω όλους κι ας φαίνεται περίεργο ακόμα και σε μένα. Πως γίνεται ρε πούστη να σας ξέρω τόσο λίγο και να ανυπομονώ να δω κάθε έναν σας για διαφορετικό λόγο. Μου τη σπάει αφάνταστα που την επόμενη φορά κάποιοι θα λείπουν και μάλιστα για καιρό. Κάθε φορά που κάποιος θα είναι απών θα μου λείπει…Σκατά!

Χαίρομαι αφάνταστα που σας γνώρισα και θα κάνω ότι μπορώ να σας έχω κοντά μου όσο πιο πολύ γίνεται.

Καλησπέρα σε όλους!

13 comments:

Τελευταίος said...

Για να καταλάβω, δεν γνωριζόσουνα με τα παιδιά πριν; Μέσω του blog γνωριστήκατε; Αν ναι κι εφόσον ταιριάξατε τόσο πού είναι θαυμάσιο. Μπραβο σας!

Eu-aggelos said...

ναι φίλε δε τους ήξερα.τους εχω δει 2-3 φορες.είναι φοβερό!

Η Λαμία είναι κοντά!Κάνε την κίνηση!!!

Τελευταίος said...

Με την πρώτη ευκαιρία, ευχαρίστως.

The Motorcycle boy said...

Από όσους αποτελούμε την φοβερή, σκοτεινή και συνωμοσιολόγα κλίκα -μόνο 2-3 άτομα γνωρίζονταν πιο πριν. Στην πορεία βρέθηκαν και άλλα 2-3 άτομα που γνωρίζονταν αλλά δεν το είχαν συνειδητοποιήσει πριν βρεθούν πρόσωπο με πρόσωπο.
Εγώ, επειδή είμαι αντικοινωνικός -δεν ήξερα κανέναν. Ποστάρω γύρω στους 4 μήνες τώρα και έχω γνωρίσει γύρω στα 30 άτομα. Το περίεργο είναι πως μεταξύ τους δεν έχω βρει ούτε έναν μαλάκα. Έναν, για τον οποίο να πω -άστο, μ' αυτόν δε θέλω να ξαναβγώ.
Υ.Γ.1: Εντάξει, τα παραλέω -σε μια συνάντηση εμφανίστηκε ένας τέτοιος. Αλλά, ευτυχώς επέλεξε να μας βρίζει και δεν χρειάζεται να τα πίνουμε παρέα.
Υ.Γ.2: ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΡΕ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ;
Υ.Γ.3: Ευάγγελε, πήγες στο blog που σου έλεγα; http://dribblendrink.blogspot.com/
Ζωγραφίζουνε μερικοί εκεί μέσα -καλύτερα κι από τον Ρόνυ.

sorry_girl said...

Ζηλεύω ζηλεύω!
καλημέραααα!

Eu-aggelos said...

που εισαι χαμένη ρεεεεε...
καλημέραααα!!!

sorry_girl said...

Εννιά με δύο δεν είπαμε;!τις υπόλοιπες μόνο μέσω τηλεφώνου!χεχε!
πότε είναι η επόμενη συνάντηση;;

The Motorcycle boy said...

Άντε να μου χαθείς να χάνεσαι ρεμάλι!
Υ.Γ.: Διάβασα το σχόλιό μου -όλο μαλακίες έλεγα τότε. Αλλά και τώρα, τις ίδιες ακριβώς μαλακίες θα ξανάλεγα.

Anonymous said...

Άντε να μου χαθείς να χάνεσαι ρεμάλι!

ΥΓ: πρώτη φορά δε το ακούς αυτό? Είμαι σίγουρος, χε χε.

Eu-aggelos said...

ε οχι και ρεμαλι εγω!το καλυτερο παιδι;

homelessMontresor said...

Βρε θα ανέβεις Θεσσαλονίκη καμιά φορά; Κι οι άλλοι που το υπόσχονται τόσον καιρό πότε θα κάνουν την κίνηση???

The Motorcycle boy said...

Εμείς πάντως όποτε είπαμε -ανεβήκαμε. Σε άλλους να το λες Μοντρέσορ που δεν ξεκουνιούνται από την Αθήνα.

Eu-aggelos said...

Ναι ρε γαμωτο τι βαρεμαρα ειναι αυτη!:))