Sunday, September 17, 2006

Έτσι κι έγινε.

Καθάριζα ένα γραφείο και βρήκα ένα χαρτί με αυτή την "ιστορία".Την αντιγράφω γιατι κάπως έτσι πρέπει να έγινε...

Όταν ο Θεός δημιούργησε το γάιδαρο του είπε: «Θα δουλεύεις από το πρωί ως το βράδυ και θα κουβαλάς βαριά πράγματα στην πλάτη σου .Θα τρως χόρτο και θα έχεις πολύ λίγη νοημοσύνη .Θα ζεις 50 χρόνια».Τότε ο γάιδαρος του απάντησε: «50 χρόνια είναι πού σκληρό. Δώσε μου μόνο 30 χρόνια».Έτσι κι έγινε.

Μετά ο Θεός δημιούργησε το σκύλο και του είπε: «Σαν σκύλος θα φυλάς την ιδιοκτησία του ανθρώπου και θα είσαι ο πιο αφοσιωμένος φίλος του. Θα τρως ότι περισσεύει από τον άνθρωπο και θα ζεις για 25 χρόνια».Τότε ο σκύλος του απάντησε: «Θεέ μου, 25 χρόνια τέτοια ζωή δεν αντέχεται .Δώσε μου μόνο 10 χρόνια». Έτσι κι έγινε.

Μετά ο Θεός δημιούργησε το πίθηκο και του είπε: «Θα πηδάς από δέντρο σε δεντρο και θα συμπεριφέρεσαι σαν βλάκας. Θα κάνεις το γελωτοποιό και θα ζεις για 20 χρόνια». Τότε ο πίθηκος του απάντησε: «Θεέ μου 20 χρόνια σαν γελωτοποιός του κόσμου πάει πολύ. Δώσε μου μόνο 10 χρόνια». Έτσι κι έγινε

Τελικά ο Θεός δημιούργησε τον άνδρα και του είπε: «Είσαι άνδρας, το μόνο λογικό ων που θα κατοικεί στη γη. Θα χρησιμοποιείς τη νοημοσύνη σου για να επιβάλλεσαι στα άλλα δημιουργήματα. Θα εξουσιάζεις τη γη και θα ζεις για 20 χρόνια». Τότε ο άνδρας απάντησε : «Θεέ μου να είμαι άνδρας 20 χρόνια δεν αρκεί. Δώσε μου σε παρακαλώ τα 20 χρόνια που άφησε ο γάιδαρος, τα 15 χρόνια που άφησε ο σκύλος και τα 10 χρόνια που άφησε ο πίθηκος».Έτσι κι έγινε.

Από τότε ο άνδρας ζει 20 χρόνια σαν άνδρας ,μετά παντρεύεται και δουλεύει 20 χρόνια σαν γάιδαρος και από το πρωί ως το βράδυ κουβαλά βάρη. Μετά αποκτά παιδιά και ζει 15 χρόνια σαν σκύλος φρουρώντας το σπίτι και την περιουσία του τρώγοντας ότι περισσεύει από την οικογένεια. Και αφού γεράσει πια ζει σαν πίθηκος συμπεριφέρεται σαν βλάκας και κάνει το γελωτοποιό στα εγγόνια του. Έτσι κι έγινε…

5 comments:

homelessMontresor said...

Τώρα μπαίνω στον πειρασμό να ρωτήσω ποιο είναι το αντίστοιχο για τις γυναίκες, αλλά άσε καλύτερα, μην πάω γυρεύοντας! :Ρ

Epsilon said...

Να πω ότι μου άρεσε??? ψέμα θα είναι :-Ρ νομίζω θα ήταν πιο πλήρες αν συμμετείχαν τα ζώα:
γουρούνι (άγριο και οικιακό), τάρανδος και φίδι (κολοβό).

ZissisPap said...

Καλόοο εεεεεεεε;;;;;;;!!!!!!!!

The Motorcycle boy said...

γαϊδούρα, σκύλα και μαϊμού είναι τα αντίστοιχα Montressor παιδί μου.
Ρε συ Ευ-άγγελε, πάλι σπίτι είσαι; Πότε δουλεύεις τελικά;

Eu-aggelos said...

brain φίλε υπομονή ακόμα αργεί η Monkey period ευτυχως...
Montresor με κάλυψε ο mboy
epsilon πολλά λες...μαζέψου!