Thursday, September 21, 2006

The show must go on.

Το λέει κι ο τίτλος.
Είδα και διάβασα όσα έχετε γράψει για αυτό που μου συνέβη και σας ευχαριστω συνολικά απο εδώ όλους για το ενδιαφέρον και την συμπαράσταση.
Πρέπει να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως την sorry girl και την epsilon που ήταν μαζί μου χτές στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου.
Δεν ξέρω αν πρέπει να ευχαριστήσω τον sigmund γιατι δεν είμαι σίγουρος οτι το ένα απο τα ποστ του το αφιέρωσε σε μένα :).Για το ποστ της Epsilon είμαι και την ευχαριστώ για μια φορά ακόμα.Ήταν καταπληκτικό!
Θα μου επιτρέψετε επίσης να στείλω μια δικτυακή αγκαλιά στην reservoir.Είσαι γλύκα.
Λίτσα μου ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και για το γέλιο...
Θερίο με συγκίνησες κι εσύ.
Οικογένεια boy επειδή είσασταν καλοί μαζί μου θα σας αφήσω να αντιγράφετε στα τεστ...

Έχουν ειπωθεί τόσα πολλά αυτές τις μέρες για τη δικτυακή φιλία και παρέα αλλά εμένα μου μένει το συναίσθημα πως όχι μόνο υπάρχουν αλλά μπορούν και να προσφέρουν και πολλά.Χαίρομαι που ανήκω σε μία απο αυτές και που έχω τέτοιους φίλους.

Το νέο μας blog μ'αρέσει πολυ!

Κλείνω με κατι προσωπικό:
Χτες ήρθε κοντα μου ένας φίλος που έχει χάσει κι αυτός τον πατέρα του, με αγκαλιάζει δακρυσμένος αλλά με χαμόγελο και μου λέει:ένα θα σου πω ,αν βρεί πάνω τον Κεραμίδα θα περάσουν πολύ ωραία οι δυο τους...
Ήταν οτι πιο όμορφο άκουσα χτες.

12 comments:

Elemental_Nausea said...

Βαγγελάκη μου :)Σίγουρα εκεί που ταξιδεύει θα βρει πολύ και καλό κόσμο :)Να είσαι καλά βρε συ πάντα

zouri1 said...

εισαι δυνατος,και πρεπει να το δειξεις.

Erwtas Stomaxhs said...

Να ΄σαι γερός να τον θυμάσαι Βαγγέλη...

Unknown said...

Και αν του άρεσε το θέατρο, μπορεί και να πετύχει καμιά παράσταση του θείου μου.
Αν βρει ένα γέρο από την Θεσσαλονίκη να του λέει ότι η καλύτερη ομάδα είναι ο Ηρακλής και ότι στην Θεσσαλονίκη όλα είναι καλύτερα από οπουδήποτε αλλού, τότε θα έχει βρει το παππού μου.
:)

Unknown said...

επίσης,αν βρει έναν πανύψηλο που δε μιλάει ποτέ μαζί με μια κοντή που γκρινιάζει διαρκώς είναι η γιαγιά με τον παππου μου.Να ζήσεις να τον θυμάσαι Βαγγέλη μου..

homelessMontresor said...

O δικός μου παππούς πάλι είναι αυτός που ακόμα και αν έχει λιακάδα και χαρά Θεού καιρό, θα φοβάται να βγεί έξω, μην κρυώσει!
Ρε συυυυυυυ.... δεν ξέρω τι να πω, πέρα από κουράγιο!

Epsilon said...

Η σκέψη μου είναι μαζί σου!

sorry_girl said...

Με αρέσουν οι αλλαγές σε λέωωωωωω!
Φιλιά πολλά ματς-μουτς και αγκαλιές από τις καλές!
(τα υπόλοιπα τα ξέρεις.)

Θεριό Ανήμερο said...

Έχεις πολλή δύναμη μέσα σου, βγάλ'την όλη και κράτα την γερά.

Λίτσα said...

Αν μπλέξει με τους δικούς μου παπούδες, έχουν να οργανωθούν ρακοποσίες εκεί πάνω, που οι δικές μας εδώ θα ωχριούν.
Καλημέρααα (πώς λέμε κάμεραα - ξέρεις εσύ ;)

ZissisPap said...

Αυτοί που αγαπάμε δεν φεύγουν ποτέ φίλε μου...
Δεν τους αφήνουμε εμείς να φύγουν...
Η φωνή τους είναι αεράκι...
Το χαμόγελό τους ανατολή...
Το δάκρυ τους βροχή...
Η αγάπη τους ηλιοβασίλεμα...

Eu-aggelos said...

Ευχαριστω!
siq πολύ όμορφο το σχόλιο σου.Σε κάθε ηλιοβασίλεμα θα σκέφτομαι αυτο που λες.Να σαι καλά ρε φίλε...