Tuesday, May 16, 2006

Το blogging μου δημιουργει προβλημα!

-Ρε παιδί μου δε κάνω τίποτα κακό...έλα να δεις κι εσύ.

-Όχι εμέμα δε μ αρέσουν αυτά.Έχω ακούσει τόσα που γίνονται και δε θέλω να το κάνεις.

-Ρε κορίτσι μου τί νομίζεις οτι γίνεται...οι άνθρωποι είναι όλοι αξιόλογοι και απλά ανταλλάσουμε απόψεις για διάφορα θέματα και κάνουμε πλάκα.

Η υπόλοιπη κουβέντα στο ίδιο μοτίβο...να λέει εκείνη τα δικά της κι εγώ να προσπαθώ να την κάνω να καταλάβει.ΑΔΙΕΞΟΔΟ!

Εδώ και κάποιες μέρες όποτε κάθομαι στον υπολογιστή μου αρχίζει να γκρινιάζει και συνεχώς η παραπάνω κουβέντα επαναλαμβάνεται

-Εγώ δε το σταματάω ότι και να λες, της τονίζω

-Θα σου σπάσω τον υπολογιστή ανταπαντάει εκείνη.

Μένω με την κοπέλα μου εδώ και 10 μήνες και όπως καταλάβατε τον τελευταίο καιρό το blogging μου δημιουργεί προβλήματα.Ξέρω ότι όλοι θα πάτε με το μέρος μου ως ένα σημείο αλλά μήπως κάνω κάτι λάθος;Μήπως η επόχη του διαδικτύου μας έχει κάνει τόσο κακό και έχει δίκιο που φοβάται;Υπάρχει χρυσή τόμη σε τέτοιου είδους προβλήματα που είμαι σίγουρος οτι αντιμετωπίζουν πολλά ζευγάτια στις μέρες μας;

Ένα είναι σίγουρο: εγώ την παρέα αυτή, οποιαδήποτε άλλη παρέα και οτιδήποτε με ευχαριστεί και μου προσφέρει όμορφες στιγμές δε τα αποχωρίζομαι ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ, όσο απόλυτο κι αν ακούγεται αυτό.

18 comments:

Τελευταίος said...

Τα ίδια περνάω κι εγώ. Πρέπει να ψάξουμε να βρούμε καμιά λύση. Αν βρω κάτι θα σε ενημερώσω...

Λίτσα said...

Νομίζω ότι το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι συχνά ένα μέλος του ζευγαριού δεν καταλαβαίνει ότι ο άλλος χρειάζεται το χώρο του και το χρόνο του, τις δικές του στιγμές. Δεν δοκιμάζετε να τις μυήσετε στον blogging? Πιθανόν έτσι να νιώσουν ότι δεν τις κλείνετε απέξω. (Τα έχουμε αυτά εμείς αι γυναίκαι, θέλουμε διαρκώς να νιώθουμε ότι είμαστε το επίκεντρο, άντεναμηνπωκαμιάβαριάκουβένταπρωί-πρωί.
ΥΓ. Άλλαξα το φόντο - και ΔΕΝ ήταν το Kill-Bill ήταν η Kill-Bill ΜΕ φωτόσπαθο!
Καλημέρα.

ptwsh said...

Ζήτησέ της να διαβάσει το blog σου και τα σχόλια...Δεν θεωρώ ότι είναι κακό, αρκεί να μην καταναλώνεις και εσύ τις ώρες που είστε μαζί στο internet. Είναι ίσως η μοναξιά της που ΙΣΩΣ νοιώθει όταν εσύ είσαι ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ στον υπολογιστή και διαβάζεις-γράφεις.

oistros said...

Η πτώση έχει πολύ δίκιο.
Άντρες!!! Ποτέ δεν καταλαβαίνετε. Απλά διαβεβαιώσε την, κάντην να νοιώσει ότι δεν απειλείται. Καθίστε ένα απόγευμα μαζί και άστην να τα διαβάσει όλα. Ίσως να σε μάθει και καλύτερα από όσο σε ξέρει έτσι.
Και εμείς από δω θα της χαμογελάμε συμπαθητικά ... μέχρι να καταλάβει ότι δεν είμαστε καν αντίζηλές της.
:))

ptwsh said...

Να σου πω oistro, εγώ παρακολουθούσα μήνες το blogs.gr μέχρι που εκδήλωσα ενδιαφέρον στον φίλο μου να κάνω blog εκεί. Η συμβουλή του; Να μην κάνω στο blogs.gr αλλά στο blogspot. Το επισκέπτεται καθημερινά, γνωρίζει τα σχόλιά μου και πολλές φορές κάποια θέματα είναι από τον φίλο μου.
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι για το αν ο euaggelos αφιερώνει παραπάνω από το κανονικό χρόνο στο internet. Εκεί μπορώ να δικαιολογήσω και τη συμπεριφορά της φίλης του.

Eu-aggelos said...

καλησπερα και ευχαριστω.το προβλημα ειναι οτι γενικως δεν της αρεσει οτιδηποτε εχει σχεση με το ιντερνετ και αυτο δε το καταλαβαινω.φυσικα και της λεω να δει τα ποστ και τα σχολια αλλα δε θελει με τιποτα.ειναι ενα αδιεξοδο αλλα ελπιζω...τι αλλο να κανω...
lamioti περιμενω συντομα λυση

ptwsh said...

Τότε να διορθώσεις τον τίτλο του post.

Η κοπέλα σου δημιουργεί πρόβλημα και όχι το bloging, internet ή ότι άλλο.

Φιλικά.

Λίτσα said...

Ε, συμφωνώ με Ptwsi.

Nada said...

Συμφωνώ κι εγώ με την πτώση, ευ-άγγελε

homelessMontresor said...

Άσε να τις μιλήσω εγώ, ώς γυναίκα προς γυναίκα! Θα δείς τι γρήγορα που θα αλλάξει γνώμη!
Dr Montresor (ψυχολόγος-ψυχίατρος, ανάλογα την περίπτωση!)

homelessMontresor said...

τις=της

mmg said...

twra,meta apo tous teleftaious aforismous(katse na akoumpisw & ton diko mou.na.edw ton evala),ase,as mi diavasei ta post-poso mallon ta sxolia

roidis said...

bre montresor θηλυκό είσαι;...
(όλοι είστε σαλάτα στο μυαλό μου)

Eu-aggelos said...

tha to prospathisw ki ayto ti allo na kanw...

annouko said...

Κι εγώ έχω να προτείνω να της πεις ότι το ιντερνετ είναι ένα νεο μέσο επικοινωνίας.Και γιατί όχι να την φέρεις σε επαφή με το μέρος που δεν ξέρει για σένα όπως πρότεινε και ο φίλος sourfou.Είτε από κοντά είτε από τα κείμενα.

ΚουκουΒάγια said...

1ον, η κοπέλα σου έχει τα δίκια της.
2ον, εgώ ευτυχώς δεν έχω τέτοια προβλήματα με τον καλό μου!
3ον, ο πρώην καλός μου δε είχε προβλήματα με την αυτού εξοχότης μου, όταν ασχολιώμουν τόοοσες ώρες με το pc, τα blogs και τα fora.
4on....εαν ασχολιόταν όμως...ίσως και να μην ήταν πρώην!!!!!!!!!!!!


...με πιάνεις φαντάζομαι :)

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»