Thursday, May 18, 2006

ΠΟΣΟ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ;

-Έλα κατσε δίπλα μου της είπα (τι το θέλα!)

Με κοίταξε με νόημα στα μάτια,εκείνη την στιγμή δεν κατάλαβα γιατί...

Ο άντρας της με τον καλύτερο μου φίλο είχαν πάει να πάρουν τσιγάρα απο το περίπτερο...απέναντι μας η αδερφή μου και φίλη της αρραβωνιαστικιάς μου.

Κάθησε δίπλα μου κι ένιωσα να χάνεται η γή κάτω απο τα πόδια μου...έτσι χωρις λόγο.

Με πλησίασε σε απόσταση απαγορευτική για το είδος της σχέσης που είχαμε(μέχρι εκείνη τη στιγμή τουλάχιστον)

-Μ έχεις τρελάνει απόψε μου ψιθύρισε...(ορίστε;),ένιωσα το χέρι της να γλυστράει στο πόδι μου.

Η καρδιά μου κόντευε να σπάσει απο την αγωνία μην καταλάβει τίποτα η Νίκη απέναντι μας αλλα την ήθελα πάρα πολύ εκείνη τη στιγμή όπως κι όλες τις επόμενες.

-Αν δεν ήταν η Νίκη απέναντι θα σε φιλούσα στο στόμα,παραδέχτηκε και με φίλησε κρυφά στο λαιμό.Η καρδιά μου συνέχιζε τον τρελό χορό...

Γύρισα να της μιλήσω στο αυτί να της πώ να σταματήσει αλλά τα χείλη μου κατέληξαν στο λαιμό της και όπως άρχισαν να απομακρύνονται απο το υπέροχο εκείνο σημείο γύρισε το κεφάλι της,η μυρωδιά της έγινε πιο έντονη,τα μαλλιά της τύλιξαν για λίγο το πρόσωπό μου και...ο χρόνος σταμάτησε...

Δύο δευτερόλεπτα,τόσο κράτησε...η καρδιά μου σίγουρα σταμάτησε,το μυαλό μου παρέλησε,όλες μου οι αισθήσεις απολάμβαναν την επαφή των χειλιών μας και το ακαριαίο σμίξιμο που σαν απο μόνες τους απόφασισαν να κάνουν οι γλώσσες μας...

Δύο δευτερόλεπτα,δεν κράτησε παραπάνω...το βλέμμα απο την απέναντι πλευρά του τραπεζιού καυτό σαν το αίμα που κυλούσε στις φλέβες μου.

Την τρέλα της στιγμής διαδέχτηκε η αμηχανία,η μαγεία έγινε απορία,βουτιά στο κενό και το άνοιγμα του αερόστατου...

Το βλέμμα μας συναντήθηκε για άλλη μια φορά πριν επιστρέψουν οι απόντες μέχρι εκείνη την ώρα.Πόσα πολλά πράγματα μπορείς να πείς σε κάποιον με ένα μόνο βλέμμα;εγώ εκείνη τη στιγμή ένοιωσα να ξεγυμώνεται όλη μου η ψυχή,όλο μου το είναι.Το κατάλαβε και η κίνηση των ματιών της μου έδειξε οτι δεν ήμουν μόνος,δε θα ήμουν ποτέ ξανά ο μόνος που πιστεύει σε θαύματα.

Δε ξέρω πόσο διαρκούν τα θαύματα αλλά το δικό μου κράτησε δύο δευτερόλεπτα...

14 comments:

Epsilon said...

Το θαύμα διαρκεί μέχρι να το ορίσεις ως θαύμα.

Mari-R1 said...

ωραιά σκηνή ωραία ανάμνηση..

Λίτσα said...

Όντως ωραίο κείμενο και έχω να παρατηρήσω ότι είσαι ατακτούλης πάντως.
Καλημέρα!!!!

ptwsh said...

Τώρα αυτό είναι μυθιστόρημα;

sorry_girl said...

όμορφο και επικίνδυνο.Ανίσχυροι είμαστε απέναντι σε κάτι τέτοια θαύματα.Ευτυχώς που δε συμβαίνουν συχνά γιατί αλλιώς θα κυκλοφορούσαμε όλοι με το βλέμμα της λοβοτομής!

mmg said...

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
POTEMAPOTE den ginomaste thavmatopoioi me syntrofous filwn.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIapapa

Tasis Plisis said...

Μια ο Ριβαλντο, μια αυτο... ε, αν παρεις και μια Χρυση Ευκαιρια θα μ'εχεις κερδισει εντελως!!! Καλη η ιστορια, ακομα καλυτερη η περιγραφη της. Παραλιγο να μας ... πρωι πρωι! Ζησε την καθε στιγμη και απολαυσε τη ζωη σου. Μου αρεσε το ποστακι. Καλημερα!

Eu-aggelos said...

Eχουμε και λεμε...ποτε δεν είπα οτι αυτη η περιγραφη αφορά εμενα αλλα δεν προκειται να πω και το αντιθετο κι οποιος κατραλαβε καταλαβε...
epsilon σωστα αν και ο ορισμος ειναι πολυ υποκειμενικος
sourfou πολυ σωστο
λιτσα δεν ειμαι αρραβωνιασμενος :)
sorry_girl εγω λεω μακαρι να γίνονταν πιο συχνα
mmg δεν ειπα ποτε οτι ηταν φίλος εκείνος
πτωση νομιζω σου απάντησα
dcd κανω συλλογη απο χρυσές ευκαιρίες...
καλησπέρα σε όλους

ptwsh said...

Ευάγγελε, όλα οκ?

Καλησπέρα..

mmg said...

sorry,alla diavasa filos kollitou klp & tavalaolamazi.
me frkarei entelws to en logw skiniko,se olous tous pithanous syndyasmous-exou & to panic attack

iftountaoliiganthi
kalo sk

Λίτσα said...

Χρυσό μου, ποιος μίλησε για αρραβώνα? :)

annouko said...

Πολύ ωραίο το κειμενο!Δεν εχει σημασία ποιον και τι αφορά.Σημασία εχει οτι η αίσθηση που εχει μείνει είναι γλυκιά.Και αν δεν έχει παρατράγουδα μετά!

Eu-aggelos said...

oti den eixe paratragouda einai sigoyro giati den eixe kai synexeia opote den kserw an ayto einai kalo...

Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»