Monday, June 05, 2006

Λένε πως οι άντρες δε κλαίνε...

Λένε πως οι άντρες δε κλαίνε…Γιατί; Δεν είμαστε άνθρωποι εμείς; Το κλάμα είναι ή δεν είναι ανθρώπινη βιολογικό-σωματική αντίδραση; Υπάρχει κανείς που να πει ότι δεν έχει κλάψει ποτέ και να το εννοεί; μπορεί και ναι αλλά επιτρέψτε μου να μη το θεωρώ φυσιολογικό.

Εγώ έχω κλάψει για γυναίκα, έχω κλάψει σε ταινία, έχω κλάψει, σε βιβλίο, έχω κλάψει για τη φιλία, έχω κλάψει σε τραγούδι, κάποιοι κοντεύετε να με κάνετε να κλάψω και για ποστ και έχω κλάψει …χωρίς λόγο. Βέβαια όλα αυτά δε γίνονται κάθε μέρα και μπορεί και να ξεχάσω την τελευταία φορά που έκλαψα( αυτό μου συμβαίνει τώρα κι έτσι ξεκίνησε η ιδέα για το ποστ αυτό) αλλά σίγουρα η αιτία δεν ξεχνιέται…

Πιστεύω όμως ότι όταν κλαίει ένας άντρας υπάρχει λόγος σοβαρός, κι αυτή είναι η διαφορά από το γυναικείο κλάμα. Οι γυναίκες, κατά κανόνα, κλαίνε χωρίς ιδιαίτερο λόγο, κλαίνε συχνά γιατί το επιβάλει η κατάσταση, για να ενισχύσουν την εικόνα της ευαίσθητης φύσης τους, για να πείσουν, γιατί «έτσι πρέπει».Αν κάποιος έλεγε ότι οι άντρες δε κλαίνε με το γυναικείο ορισμό του κλάματος θα συμφωνούσα απόλυτα.

Λένε για το θάρρος πως δεν υπάρχει αν δεν υπάρχει ο φόβος, γιατί αν δε φοβάσαι, οι πράξεις σου δε γίνονται με τη βοήθεια του θάρρους απλά είναι μια ρουτίνα .Το ίδιο ισχύει για το κλάμα .Αν δεν έχεις αισθήματα, αν δε πονάς, αν δε ΝΙΩΘΕΙΣ, αν δεν αγαπάς τότε δεν κλαις απλά κάνεις τα μάτια σου να βρέχονται και να καθαρίζουν.

Οι άντρες κλαίμε αλλά τα κάνουμε με τρόπο, διακριτικά, αληθινά και κυρίως σιωπηλά, κλαίμε για μας, για να αντέξουμε να είμαστε το ισχυρό φύλο, για να μπορέσουμε να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις για να μη μετανιώσουμε για τίποτα. Αν μας δείτε να κλαίμε δε θέλουμε παρηγοριά και χτύπημα στην πλάτη…Ούτε ύφος έκπληκτο σαν να είδατε φάντασμα, άνθρωποι είμαστε και το δείχνουμε…

16 comments:

Elemental_Nausea said...

Καλησπέρα Βαγγέλη :) Eννοείται πως και οι άντρες κλαινε.Το είπες και εσύ ο ίδιος είσαστε άνθρωποι.Και όλοι οι άνθρωποι όταν τους αγγίζει κάτι με τον οποιοδήποτε τρόπο, είτε θετικά είτε αρνητικά κλαίνε ή δακρύζουν.Είναι φυσιολογικό και λογικό .Είναι καλό να δείχνεις την ευαισθησιά σου σε κάποιους τομείς, το αρνητικό είναι ότι ορισμένες φορές αυτή η ευαισθησία γίνεται πάτημα για κακοπροαίρετα άτομα. Το θέμα όμως πάνω από όλα είναι να είσαι ο εαυτός σου.

Gordon said...

Emena me sygxwreitai tha kanw mia voutia....plats...
a re euaggele mas eftiakses ...

Elemental_Nausea said...

Το background σε έφτιαξε ε Gordon?:P

Gordon said...

e nai to nayagio einai apo tis pio wraies kai paraksenes paralies.

Epsilon said...

Τι θα πει "Πιστεύω όμως ότι όταν κλαίει ένας άντρας υπάρχει λόγος σοβαρός, κι αυτή είναι η διαφορά από το γυναικείο κλάμα. Οι γυναίκες, κατά κανόνα, κλαίνε χωρίς ιδιαίτερο λόγο..." έλα ρε καλό μου, τι στερεότυπο... οι γυναίκες κλαίμε για τους δικούς μας σοβαρούς λόγους...που ίσως δεν σας φαίνονται αλλά είναι σοβαρότατοι.
Όταν ένας άντρας κλαίει μπροστά μου συνήθως του χαιδεύω τα μαλλιά (αν έχει)αλλά ουδέποτε το κλάμα με έριξε!

Eu-aggelos said...

Καλησπέρα σε όλους.
Όλγα μου το να είσαι ο εαυτός σου πρέπει για όλους να είναι ο στόχος αλλά δε το βλέπω γύρω μου...
gordon όχι στα βαθειά παιδί μου :)
sourfou...τι να πω...τα είπες όλα με 2 λέξεις
Λένα, είπα κατα κανόνα για τις γυναίκες και το πιστέυω...αυτόι που κλαίνε μπροστά σε άλλους και είδικα σε γυναίκες ανήκουν σε άλλη κατηγορία και δεν αναφέρονται εδώ.

homelessMontresor said...

ΝΑι συμφωνώ, το κλάμα είναι κάτι προσωπικό.

Τελευταίος said...

Οι γυναίκες συνήθως κλαίνε όταν τελειώνουν τα επιχειρήματά τους (Δεν έχω τίποτα με το ασθενές φύλο, ούτε στρέφομαι εναντίον τους, αλλά νομίζω οτι κάπως έτσι είναι η αλήθεια). Οι άντρες κλαίνε σπάνια γι' αυτό ίσως και το κλάμα τους να είναι πολυτιμότερο. Σε κάθε περίπτωση πάντως κάθε άνθρωπος που κλαίει έχει δικαίωμα στη λύτρωση.

roidis said...

τα συναισθήματα δεν έχουν φύλο...
όσο πιο καλά κατανοηθεί, τόσο καλύτερος θά'ναι ο κόσμος.

Eu-aggelos said...

lamioti akrivws etsi skeftomai ki egw xwris kamia ypotimisi toy gynaikeioy filoy se kamia periptwsi
montresor me too
roidi makari na itan toso aplo kai na mporouse na katanoithei ap olous

zouri1 said...

εχεις κλαψει και για κανενα χαμενο πεναλντυ του Τζολε?

Λίτσα said...

Τέτοιες διακρίσεις του τύπου "οι άντρες δεν κλαίνε" και "οι γυναίκες κλαίνε με το παραμικρό" είναι ανόητες και στερεοτυπικές. Και οι δύο, προέρχονται από την πατριαρχική θέσμιση της κοινωνίας/νοοτροπίας, η οποία προσπαθεί να εξαφανίσει τα ίχνη της προηγείθησας μητριαρχικής θέμισης της κοινωνίας/νοοτροπίας.
Αυτά.
Καλημέρες.

Eu-aggelos said...

zouri μη τα λες έτσι απότομα γιατί θα κλάψω με τα σχόλιά σου
Λίτσα μου έτσι είναι αλλά θα πώ επίσης πως η πατριαρχική κοινωνια/νοοτροπία είναι πιο πολύ της αρεσκείας μου... :)

Λίτσα said...

Χα, χα, το ήξερα πως κατά βάθος είσαι ένας απαίσιος φαλλοκράτης!

Anonymous said...

KLAPSE-KLAPSE!!!!

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»