Sunday, July 16, 2006

Ποστάρουμε!

Ποστάρουμε, μιλάμε για τους άλλους, μιλάμε για τον εαυτό μας, τα συναισθήματά μας ,τις σχέσεις μας με τους γύρω μας. Δε φοβόμαστε να παραδεχτούμε αισθήματα που κανονικά τα κρατάμε μόνο για εμάς.

Κάνουμε πλάκα ο ένας στον άλλο, πειράζουμε και πειραζόμαστε, λέμε τις γκάφες μας χωρίς φόβο και πάθος περιμένοντας το δούλεμα, γελάμε με όλα αυτά…

Αποκαλυπτόμαστε καθημερινά, εκτιθέμεθα συνεχώς και δε μας νοιάζει, μοιραζόμαστε στιγμές που μέχρι τώρα κρατούσαμε φυλαγμένες μέσα μας χωρίς λόγο, ζητάμε βοήθεια για να βγούμε από αδιέξοδα που μόνοι αδυνατούμε να ξεπεράσουμε, ζητάμε στήριγμα σε δύσκολες ώρες και το έχουμε αμέσως…

Σωστό ή λάθος, λογικό ή παράλογο, φυσιολογικό ή ανώμαλο, ρίσκο ή όχι; δεν ξέρω ,το κάνω, το κάνετε , μας αρέσει, δε ζούμε γι αυτό αλλά ζούμε με αυτό

Πού θα μας βγάλει; έχω πάρει πολλά, έχω δώσει πολύ λίγα …έχετε πάρει κάτι; θέλετε κι άλλα; θα βαρεθούμε ή όχι; Θα χαθούμε ή θα κρατήσουμε αυτό που με τόσο κόπο αποκτήσαμε;

Σκέψεις, απορίες, ερωτηματικά και πολλές αλήθειες…αυτή είναι η ζωή εξάλλου…

Καληνύχτα, καλημέρα, καλησπέρα, σας ευχαριστώ.

17 comments:

Unknown said...

εγώ έχω χαθεί τελευταία-είναι αληθεια,λόγω δουλειάς (δουλείας πήγα να γράψω..γλώττα λαλέουσα κλπ)αλλά είστε όλοι στο μυαλό μου πολύ.
Και:Κοινοτυπία;Ποτε!

Λίτσα said...

Τελικά, ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ είναι ο μόνος που, με δυο κουβέντες, λέει αυτά που σκεφτόμαστε όλοι μας και δεν τα λέμε, μην τυχόν καταντήσουμε μελογραματικοί, να πάρει ο διάολος τους σαρκασμούς και τους ορθολογισμούς μας @#&*&(*)&^&^
Καλημέρα, βρε.

Λίτσα said...

Μελοδραματικοί εννοούσα - αλλά και μελογραμματικοί δεν είναι άσχημο.

zero said...

Πολυ σωστο το ποστ!

ΥΓ: το μονο που εχω να πω ειναι ...πως αν χαθουμε ...παλι θα βρεθουμε.

ζερο.

sorry_girl said...

όχι όχι μη μου κάνετε τέτοια ακόμα δε σας βρήκα!
πι ες:πολύ χάρηκα που τα πε ο eu-aggelos έτσι ολοκληρωμένα και με κάλυψε!φιλιά και καλή εβδομάδα σε όλους!

ptwsh said...

Επέτρεψέ μου να πω : απλότητα, αυτό που σε χαρακτηρίζει.

mmg said...

ev.elamwre.i raki ftaiei ;PPPPPP

zouri1 said...

den exo na po tipota

ptwsh said...

Η ρακί μιλάει δλδ? Πωπω!

Eu-aggelos said...

καλησπέρα και σας ευχαριστώ όλους...αν διαβάσει κανείς τα σχόλια με τη σειρά που έχουν γραφτεί είναι να τρελαίνεσαι...είστε όλοι φοβεροι.sourfou αν πάρω στο dcd μια μπάλα δώρο θα σταματήσεις να νιώθεις κραδασμους;
mmg είσαι διάολος το ξερείς;πτωση μην την ακούς βρε συ.
cherry μας έχεις λείψει κι εμας
λίτσα μου κι εσύ μου λείπεις ήδη
zero αντε να σε γνωρίσουμε κι εσενα να ολοκληρώνεται ο κυκλος
σας φιλω όλους

Θεριό Ανήμερο said...

Κι εγώ θέλω να σας γνωρίσω όλους, κλαψ κλαψ!!!

Eu-aggelos said...

Θεριο μου καλο, ασε κανα τηλεφωνο η κανα μαιλ και την επόμενη θα είσαι κοντα μας...τόσο απλό!!!

Mari-R1 said...

sourfou to eyxomai pws oxi...eyaggele ta pes ola alla ki egw to skeftika to sk kai xereis poy katelixa? Oti ayto poy exoyme koino
"Pera apo to na milame oysiastika xeroyme kai na akoyme" alliws de tha diavazame o enas to allon, swsta?
Filia

Eu-aggelos said...

poly swsta re marirena..ti na pw, ti allo na pw...ouf!

Λίτσα said...

Ευάγγελε, κάνε κι άλλα τέτοια Post, εκφράζεις το κοινό αίσθημα. Χρειαζόμαστε να τα ακούμε όλα αυτά, αλλά είμαστε τόσο ρεμάλια που δεν τα λέμε εμείς.
Καλημέρα.

Θεριό Ανήμερο said...

therioanimero@yahoo.gr και παρακαλώ την άλλη φορά να το κανονίσετε ολίγον πιο Βόρεια και να ειδοποιηθώ πάραυτα. Όβερ!

Eu-aggelos said...

litsa moy de to sxediazw kai to ksereis...ki esy kala ta les otan thes opws kai oloi
θεριο we have a deal!