Wednesday, July 19, 2006

Τρελός ή ρομαντικός;

Ήταν Τσικνοπέμπτη το 2004.Θα τη θυμάστε μάλλον οι πιο πολλοί λόγω του χιονιού που είχε ρίξει εκείνο το βράδυ και είχε σαν αποτέλεσμα να κλείσει ακόμα και το Ελ. Βενιζέλος για 2-3 μέρες. Εκείνο το πρωί δούλευα κανονικά όπως κάθε μέρα. Ήμουν στη Ρόδο. Ήθελα να τη δω και να περάσω την μέρα εκείνη μαζί της. Πήρα το αεροπλάνο αμέσως μετά τη δουλειά και ήρθα.

Θα περνάγαμε τη νύχτα μαζί, θα έπαιρνα το πρώτο αεροπλάνο το πρωί και θα ήμουν πάλι για δουλειά κι ούτε γάτα ούτε ζημία… γελάτε ήδη ε;

Από το βράδυ που άρχισε να χιονίζει άρχισα να ανησυχώ αλλά λέω σιγά μη κλείσει το υπερσύγχρονο νέο μας αεροδρόμιο με λίγο χιονάκι…παπάρια!

Μη τα πολυλογώ ξυπνάω το πρωί, παίρνω ένα ταξί στη χιονισμένη πρωτεύουσα, φτάνω και φυσικά έμεινα εκεί....Δε περιγράφω τη συνομιλία με το «αφεντικό» (όταν τον πήρα και του είπα πού και πώς είμαι και ότι δε θα πάω για δουλεία ) για ευνόητους λόγους…

Μετά από 2 μέρες πήγαινε-έλα στο αεροδρόμιο κι ενώ ο παραπάνω είχε σπάσει τα τηλέφωνα να ρωτάει πού είμαι και πότε θα γυρίσω αποφάσισα να πάρω το καράβι και να φτάσω τελικά στον προορισμό μου την Κυριακή.

Τώρα τα θυμόμαστε και γελάμε…άσε που της λέω:είδες βρε τι έχω κάνει εγώ για σένα; θα το έκανε άλλος αυτό; γελάει γλυκά κι αυτό μου φτάνει…

16 comments:

Elemental_Nausea said...

Ο ρομαντισμός διέπεται απο τρέλα ,οπότε είσαι και τα δύο. Καλησπέρα :)

Unknown said...

μην λες το "τι έχω κάνει εγώ για σένα".σε μένα τουλάχιστον.
έχω κάνει κι εγώ κάτι τέτοια..μαλακίες;τις απήλαυσα όμως και μου χουν μείνει.
άσε γιατί μόλις είδα την "ευδοκία"(την ταινία)και έχω ξαναματαπάθει ένα σοκ και γράφω ένα δοκιμιάκι για το πάθος.
Το αντικειμενό του δε μένει,αλλά το συναίσθημά του δεν το ξεχνάς.ποτέ όμως.

Λίτσα said...

Εύγε, παιδί μου, Ευάγγελε. Έτσι πρέπει.

zouri1 said...

σιγα τι εκανες.Ολοι μας εχουμε κανει κατι αναλογο.
Εγω πολυ παραπανω.
Ευχομαι να ξανακανεις και αλλα πολλα τετοια.Ειναι τα μονα που αξιζουν στην ζωη.

ptwsh said...

Αυτά τα τρελά ΚΑΙ ρομαντικά θα έχεις να θυμάσαι έντονα και θα χαμογελάς. Δε θα γελάς, θα χαμογελάς.


Άσχετο, εκείνο το βράδυ της τσικνοπέμπτης είχαμε βγει με συναδέλφους και μια από την παρέα ήθελε να μου βάλει τακούνι 10ποντο...περιττό να σου πω τι "σούπα" έφαγε στο χιόνι και στον πάγο..

Tasis Plisis said...

Εκεινη η Τσικνοπεμπτη ηταν best ever!

zero said...

Αχ! αυτος ο ερωτας τι κανει...

ΥΓ: κουτι σου ηρθε το χιονι, επρεπε να κατσεις καμια βδομαδα.

ζερο.

Θεριό Ανήμερο said...

Τι παιδί, τι παιδί!!!

sorry_girl said...

Άμα λέω εγώ οτι είσαι το καλύτερο παιδί,ένας ιππότης χωρίς το άλογο αλλά με ένα γάλλο ,ξέρω εγώ τι λέω!
φιλάκιαααααα

Eu-aggelos said...

sourfou μαλακας και λιγα λες
sorry ,θεριο και λιτσα οτι ειμαι το καλυτερο παιδι ειναι δεδομενο αλλα χαιρομαι που υπαρχουν κι αλλοι που το βλέπουν :P
zouri ευχαριστω για την ευχη είναι πολυ σημαντικα αυτα οντως.αν εχεις κατι να ποτεινεις σε μας τους μικροτερους μη διστασεις μιας και εχουμε σαν δεδομενο την τεραστια επιτυχια σου στις γυναικες(οπως μας λες τουλαχιστον :P)
olga μου συμφωνω απολυτα...

homelessMontresor said...

Σνιφ... φρου φρου... κλάψ κλούψ...

ONOMATODOSIA said...

kopanatzhs!

oxi plaka kanw.

polu swstos.

J. said...

Ωραίο ! Τις προάλλες διάβαζα ένα ωραίο αν και λίγο μακάβριο άρθρο-σχόλιο από έναν φιλοσοφημένο τύπο, ελαφρώς businesslike, αλλά όχι υπερβολικά. Ο οποίος έλεγε:
΄Οταν θα είμαι έτοιμος να πεθάνω, στις τελευταίες μου στιγμές θα σκέφτομαι "Αχ να μπορούσα να πάω μερικά ταξίδια ακόμα...". Και δεν θα σκέφτομαι "Αχ, να μπορούσα να πάω σε μερικές συσκέψεις ακόμα..."

Eu-aggelos said...

onomatodosia an gyrnaga to xrono pisw pali to idio tha ekana
johny an eides kai ton titlo toy blog mou (seize the day)prospathw na kataferw to akatorthoto sth zwi moy:otan tha eimai etoimos na pethanw na min yparxei tipota gia to opoio na pw ax kai na to eixa kanei...

mmg said...

orthws epraxes-evge(kalekatse,bravo ennow).
alla thasemalwsw.tis kales mas kiniseis de tis mnimonevoume pyknasyxna sto tairi mas
eeeeeeeeeeeee?
:))))))))))))))))))))))))

Eu-aggelos said...

mmg: :PPPPPPPPPPPp