Monday, July 31, 2006

Ευτυχία ή δυστυχία;

Αφορμή για το ποστ αυτό είναι ένα τραγούδι που για ένα διάστημα το άκουγα 30 φορές τη μέρα και μετά για ένα μεγάλο διάστημα δεν το είχα ακούσει ή δε του είχα δώσει σημασία. Τον τελευταίο μήνα όμως το άκουσα 3-4 φορές μαζεμένες από διάφορους τραγουδιστές στα μαγαζιά που πηγαίνω. Ο στίχος ως εξής: «Δωσ’ μου ένα δάνειο ζωή, δυο μήνες ευτυχία και βάλε επιτόκιο 2 χρόνια δυστυχία…»

Στην αρχή σκέφτηκα πως αν όντως μπορούσε να γίνει αυτό θα το έκανα πρώτος .Ναι γιατί όχι…2 μήνες να νιώσω την ευτυχία και μετά 2 χρόνια να είμαι δυστυχισμένος…και τι έγινε σιγά τα αυγά!

Μετά όμως το φιλοσόφησα λίγο παραπάνω. Προσπάθησα να ονειρευτώ τους 2 μήνες ευτυχίας και βρέθηκα σε αδιέξοδο. Δεν ξέρω πως είναι, δεν το έχω ζήσει κι αν το έχω μάλλον δε το κατάλαβα καθόλου. Στη συνέχεια με πόνο προσπάθησα να φανταστώ τα 2 χρόνια δυστυχίας και πάλι κόλλησα…αυτή τη φορά όμως το συναίσθημα ήταν ευχάριστο.

Σιγουρεύτηκα για το εξής:ζούμε ανάμεσα στην ευτυχία και τη δυστυχία, άλλοτε πλησιάζουμε πρόσκαιρα τη μια πλευρά κι άλλοτε την άλλη αλλά ποτέ δεν είμαστε ούτε το ένα ούτε το άλλο. Πονάμε πολύ εύκολα και κλαίμε και νιώθουμε να είμαστε σε αδιέξοδο αλλά πολύ συχνά γελάμε περνάμε καλά ,ξεχνάμε όλες τις σκοτούρες και νομίζουμε πως είμαστε καλά…αυτή είναι η ζωή, ευτυχώς ή δυστυχώς.

Μάλλον δε θα το πάρω το δάνειο ρε ζωή,δεν θα αντέξω τα 2 χρόνια δυστυχίας. Μήπως όμως να κάνουμε μια άλλη συμφωνία; να με αφήσεις έκει μετέωρο ανάμεσα στα δύο αυτά άκρα…αυτό μπορώ να το αντέξω ,το έχω συνηθίσει και ξέρω να το χειριστώ. Ασε με να ψάχνω άδικα μερικές στιγμές ευτυχίας και να προσπαθώ να ξεχάσω και να αποφύγω τη δυστυχία που είναι μέρος της ρημάδας της ζωής μου.

Εσείς τα αντέχετε το επιτόκιο;

Αντε καλημέρα και καλή εβδομάδα!

13 comments:

sorry_girl said...

Στιγμές είναι όλα καλέ μου!Και η ευτυχία και η δυστυχία..Δεν θα μπορούσες να αποφασίσεις ούτε με πιστόλι στον κρόταφο..Γι'αυτό δε σε ρωτάει κι έρχεται μόνο του..καλημέρες και φιλάκιααααα!!!

The Motorcycle boy said...

Σε κλέβουν ρε. Έχω βρει αλλού με επιτόκιο 1,18 χρόνια δυστυχία (και τα συμβολαιογραφικά έξοδα δικά τους). Στον προβληματισμό σου υπάρχουν 2 παρεμφερείς απόψεις: 1. Αυτή του Φώκνερ που λέει οτι "ανάμεσα στη δυστυχία και το τίποτα, προτιμώ τη δυστυχία" και 2. Αυτή του Ρίτσαρντ Γκιρ από το "Χωρίς ανάσα": "Εγώ θα πάρω το τίποτα -γιατί έτσι είμαι εγώ -όλα ή τίποτα μωρό μου".
Διαλέγεις (ή σε διαλέγει)

Unknown said...

Που να μπλέκεις με τράπεζες ρε ey-aggele!
Ακου και μένα, τραπεζική υπάλληλο, κάτι ξέρω ;)

ZissisPap said...

Ότι είναι να κάνεις σε αυτή τη ζωή να το κάνεις με τα "δικά" σου και όχι με δανεικά...
Με τις δικές σου δυνάμεις...
Χωρίς "υποχρεώσεις" σε κανένα...
Με τη μαγκιά σου και την ομορφιά σου :)

sorry_girl said...

Τώρα που είπε ο δόκτορας για ομορφιά...άνοιξε το mail σου να δεις τι όμορφοι που είμαστε!!!!
αχχαααχα!

ptwsh said...

8a anteksw ayto poy 8a er8ei. Kai ayto pou 8a er8ei (kalo-kako) 8a einai kati pou 8a to exw prokalesei egw..Apisteyth h psyxikh dynamh toy an8rwpou.

ONOMATODOSIA said...

ti einai 2 xronia? taka taka pernane

Eu-aggelos said...

τι το θελα το ποστ...εσκασε το παραμυθι του χωρισμαου + οτι είναι στο νοσοκομειο ο father...
ονοματοδοσια ετσι λες ε;και τοτε τι να πουμε για τους 2 μηνες;
πτωση εχω εξακηση την ψυχική μου δυναμη και πάει καλά οποτε κανενα προβλημα
sorry girl καλα μιλαμε ομορφια οχι μαλακιες...
με διαλεγει το τιποτα mboy αλλα δεν ξερω αν πρεπει να χαιρομαι
tomboy ααα δεν εχεις δικιο εγω τα παω καλα με τις τραπεζες μου φεροντα υπεροχα :)

Eu-aggelos said...

εξασκησει ηθελα να γραψω κι το σκοτωσα...

ptwsh said...

Μικρό το κακό.

Καλά ο πατέρας σου; Περαστικά του. Περαστικά γενικώς θα έλεγα..

Eu-aggelos said...

eyxaristw ptwsi na sai kala...

Θεριό Ανήμερο said...

Ας έρθει ότι θέλει, θα το αντέξουμε μα κάλό μα άσχημο. Μα είναι δυνατόν να το βάλουμε κάτω;;;!

ptwsh said...

Ευχή για όλους βασικά. Καλό Σαββατοκύριακο.