Thursday, August 17, 2006

Έτσι μου ήρθε...

Φτάσαμε στο σημείο zero… μετά την μεγάλη ptwsi…τίποτα…λευκός θόρυβος και λίγες νότες από παλιό τραγούδι των dcd.

Ψίθυροι χωρίς νόημα : sourfou, στο moonlight πάνω από τα κεφάλια μας κι εγώ να διαβάζω τα μικρά θαύματα του Ροΐδη και να βλέπω σκηνές από το reservoir dogs στη παλιά tv του δωματίου.

Αν περιμένεις για το Godot κρατώντας το φανάρι του Διογένη καβάλα στο ΖούρειοΊππο πώς να μη σου μείνει kousouri;

Ennia me dyo γίνομαι Θεριό Ανήμερο και δε με σταματάει ούτε ελεύθεροςσκοπευτής.

Κάποτε με αποκάλεσες you that may wither αλλά δε θα σου κάνω το χατίρι γιατί το όνομά μου αρχίζει από epsilon…και το υπόλοιπο το ξέρεις…

Ακόμα και τη μικρή Ολλανδέζα κάποτε τη φώναζαν tomboy κι αν δεν ήταν αυτό αδίκημα sui generis τότε ποιό είναι;

Ένας Ευ-άγγελος μας χρειάζεται αλλά που να βρεθεί για όλους…

15 comments:

Unknown said...

τρώγοντας και κανα δυο cherries Μαριώ μου!

zouri1 said...

kalos.

The Motorcycle boy said...

Χα, χα πολύ καλό. Το "Ευ-άγγελος μας χρειάζεται" είναι κατά το "βρεγμένη σανίδα μας χρειάζεται" έτσι;

zouri1 said...

α,εχω και ενα πολυ καλο νεο για σενα.
Η Γωγω ειναι ελευθερη.

sorry_girl said...

Χε χε!Ωραία αυτά που σου ρχονται!
πι ες:Η Γωγώ που είναι ελεύθερη να ενημερωθεί πάραυτα οτι είσαι το καλύτερο παιδί,ένας αληθινός ιππότης αν και το άλογό σου πάσχει λίγο από ηλεκτρονικά χουχ!

Λίτσα said...

E, ναι, καλό, αλλά να προσθέσω μια φράση, μετά από αυτήν την Cherry - με το zourio ippo εισέβαλε στο Tatween κλπ.
(Όχι που δεν θα γκρίνιαζα).
Καλημέρααααααα

zero said...

Πολυ καλο.
Παρα πολυ καλο!

χαχαχαχα

ΥΓ: σωστος!

ζερο.

Eu-aggelos said...

cherry δε φανταζεσαι ποσο το εψαξα αλλα δε μου εκατσε πουθενα...τωρα που το λες βεβαια χμμμ
ζουρι τι εστι γωγώ;οπως και να χει το τηλεφωνο μου και το μαιλ μου τα εχεις. :))
sorry το αλογο μου μια χαρα είναι μετα το τεευταιο σερβις :P
Λίτσα αν σου πω οτι σε παρελειψα επιτηδες θα το πιστεψεις;χεχε λίγη γκρίνια είναι πάντα απαραιτητη!!!
ζερο thxxxx

homelessMontresor said...

Και η homelessmontresor έμεινε κλασικά άστεγη...!

Eu-aggelos said...

panta panta... :PP

Eu-aggelos said...

ρε mboy σε ξεχασα...αν δε σε επιραζει θα πω πως μας χρειάζονται και τα δύο μιας και το ανέφερες... :)

ZissisPap said...

Αν το βάλεις στόχο θα έχουμε τον πρώτο μπλοκεθνικό ποιητή :)

Eu-aggelos said...

sigmund αν το γυρίσω στην ποιήση το σίγουρο είναι πως θα γεμίσω το recycle bin...

Τελευταίος said...

Καλό, πολύ καλό. Όλοι έχουμε ένα Βαγγέλη μέσα μας…

ptwsh said...

Ωραίος...