Monday, August 28, 2006

Άνω κάτω!

Ξαπλώνω προσπαθώντας να κοιμηθώ αλλά μάταια…Πολλές σκέψεις κι ανακατεμένες

Η εικόνα και η σκέψη του πολύ κοντινού μου ανθρώπου στο νοσοκομείο με κάνει να αλλάξω πλευρό και να ψάχνω άλλη σκέψη να την αντικαταστήσει.

Αυτή πάλι ώρες ώρες μου λείπει και δε ντρέπομαι να το παραδεχτώ(στον εαυτό μου).Όπως τώρα, όπως πριν λίγο που έβλεπα φωτογραφίες της ,όπως όποτε βλέπω κάποιο από τα αντικείμενα της και τα ρούχα της που κυκλοφορούν ακόμα στο σπίτι.

Άλλη σκέψη παρακαλώ μπας και κοιμηθώ…

Α ναι…έχω και την άλλη που σήμερα δήλωσε τρελά ερωτευμένη μαζί μου…αυτό μου έλειπε τώρα…Καλά αυτό ξέρω πως θα το χειριστώ…ας αλλάξω σκέψη.

Το μυαλό μου πάει στο χαμό του bloghood.Τί να σκεφτώ και τι να πω για το θέμα αυτό. Τόσες όμορφες στιγμές ,τόσο γέλιο ,τόση χαρά μεταξύ μας και τώρα όλα κρέμονται από μια κλωστή. Τί είμαστε τελικά περσόνες ή αληθινοί άνθρωποι ή και τα δύο; Καλά ας μην απαντήσω σ αυτό ,τότε είναι που δε πρόκειται να κοιμηθώ ποτέ (μην απαντήσετε ούτε εσείς ,δε θα βγάλουμε άκρη).

Πάει τώρα το μυαλό μου στη ζωή μου που είναι πραγματικά άνω κάτω μετά από πολύ καιρό που όλα πήγαιναν χαλαρά χωρίς εκπλήξεις. Έτσι είναι η ζωή μου λέτε και κάθε δυσκολία για καλό. Σύμφωνοι αλλά δε μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος με τη σκέψη και μόνο αυτή, λογικό δεν είναι;

Σηκώθηκα και θα βάλω ένα ποτάκι να ηρεμήσω. Θα ανεβάσω κι ένα ποστ να πώ τη μαλακία μου και να διαβάσω τις δικές σας…Βουαλά!

12 comments:

Anonymous said...

σπανίως πίνω αλκοόλ μόνη μου, οπότε θα σου κάνω παρέα με τον καφέ μου

The Motorcycle boy said...

Δεν τρέχει τίποτα ρε φίλε, τίποτα δεν αλλάζει. Είναι η γαμημένη μελαγχολία -Κυριακή βράδυ που μας έχει μείνει από τότε που έπρεπε να πάμε σχολείο την επόμενη. Όσο υπάρχουν παρέες -οι σχέσεις τους δεν κρέμονται από καμιά κλωστή. Για τα υπόλοιπα, ξέρεις την άποψή μου -είμαι σίγουρος πως σήμερα το πρωί τα βλέπεις αλλιώς.
Υ.Γ.: Κι όσο υπάρχει Νέρι, για να μην ξεχνιόμαστε, θα γράφει το κοντέρ.

mario said...

καλημέρα Ευάγγελε, άλλη μέρα σήμερα, άλλα κέφια
καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι μας

Mantalena Parianos said...

Kαλημέρα κι από εμένα.
Ήμουν τόσο φρέσκια στο hood που τώρα επισκέπτομαι για πρώτη φορά το μπλογκ σου.
Αποφάσισα να βάλω τέλος στη μιζέρια (μου) και να μην ξανασχοληθώ, παιδιά. Χαλάμε τις καρδιές μας, λες και δεν ξέρουμε ότι ο κόσμος είναι παράξενος και κυκλοφορούν και πολλοί/πολλές που παρεξηγούν για ψύλλου πήδημα (κι εγώ μέσα).
Κουράγιο ευάγγελε, nothing stys the same 4 ever.

Motosake, τι στο τεραμπάιτ είναι το "Nέρι"; To Νero Burning Rom?

Mantalena Parianos said...

nothing *stays* the same 4 ever

Unknown said...

καλημέρα Ευάγγελε,όλα θα πάνε καλά.Μπορεί να αργήσουν,αλλά θα πάνε.Πολλά φιλιά και καλημέρες.

Eu-aggelos said...

Καλημέρα σε όλους
magica θα το γυρίσω κι εγω στο καφεδακι τωρα που ξημέρωσε :)
mboy αστα να πάνε με τις Κυριακες.Για μένα όπως καταλαβαίνεις εκτος απο το σχολείο οι Κυριακες ακόμα και μετα απο αυτό ήταν χάλια.Το πρωί τα βλέπω όντως αλλίως μέχρι να βραδιάσει :)
mario καλήμερα καλή μου καλή εβδομάδα
mantalena μου καλωσήρθες στο σπιτικό μου κι ελπίζω να ξαναπεράσεις :).Μ έκανες και γέλασα πρωί πρωί..Νέρι είναι το μικρό όνομα του Καστίγιο, παίχτη του Ολυμπικού..χαχα
cherry μου καλημέρες πολλές

zero said...

Πολυ σωστος.

Να ξερεις φιλε μου, οτι ειμαστε ανθρωποι...
εγκλωβισμενοι σε περσονες.

ΥΓ: οπως στην ζωη ...δηλαδη.

ζερο.

Λίτσα said...

EYAGGELE - τα προβλήματα λύνονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο: όσα είναι στο χέρι μας τα λύνουμε εμείς, για όσα δεν είναι, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Να ξέρεις, απλώς, ότι δεν είσαι μόνος σου - είναι σημαντικό ότι μπορείς να στραφείς σε δυο φίλους.
Για τα υπόλοιπα, περί bloghood και σχέσεων: κρατείστε την ψυχραιμία σας και μη μεγαλοποιείτε πράγματα ασήμαντα.
Αυτά, μαζί με την καλημέρα μου.

Epsilon said...

Σου θυμίζω την περίπτωση του Μέγα Αλέξανδρου και του Γόρδιου Δεσμού: Ό,τι δεν λύνεται, κόβεται.
Οι ανατροπές, καλές ή κακές είναι αναπόφευκτες κι είπαμε ήδη ότι είναι για τους δυνατούς. Οι άλλοι ας ζουν την χλιαρή ζωούλα τους. Κι όσο για το bloghood, δεν ανησυχώ, δεν μας πτοεί τίποτα.
Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί.

Θεριό Ανήμερο said...

Εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει και πολύ καλά τι έγινε, ας μου εξηγήσει κάποιος βρε παιδιά!!!

Eu-aggelos said...

Λίτσα μου καλημέρα.Δε φαντάζεσαι πόσο δίκιο εχεις ειδικά για τους φίλους που ευτυχώς είναι παραπάνω απο δύο :)
epsilon κρατάω αυτά που είπες και ειδικά το μεγάλο φιλί...
θεριο ασε θα χριαζόμουν 10 σελίδες να σου εξηγήσω.διαβασε μερικά ποστ και ισως καταλάβεις :)