Saturday, November 04, 2006

Αταξία τέλος;;;

Συμπληρώνονται αισίως 3 μήνες παντελούς αταξίας στ ζωή μου.Μια αταξία πρωτοφανής,απρόσμενη, δυσάρεστη.Προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου κάθε λεπτό που περνάει κάθε ώρα κάθε μέρα.Τις τελευταίες μέρες έχω κάνει κάποια βήματα προοδου.Καταφερα επιτελους να πάρω απόφαση για τα καινουρια έπιπλα του σπιτιού και να κάνω μάλιστα και την παραγγελία.Δεν είναι σημαντικο θα πει κάποιος αλλά για μένα ακόμα κι αυτό ήταν ένα βάσανο.
Το πιο σημαντικό είναι οτι καταφερα να "κλείσω" δύο υποθέσεις αυτές τις μέρες.Δε μπορώ να τις πω συναισθηματικες γιατι δεν είχαν και τόσο συναίσθημα ήταν όμως σχέσεις μέσα στο πλαίσιο της γενικότερης αταξίας.Πάνε κι αυτές κι ηρέμησα λίγο.
Το καλό είναι οτι δε πρόλαβα να ανοίξω ή δεν άφησα να ανοιχτούν κι αλλες τέτοιες ιστορίες γιατί τότε θα μιλούσα για πλήρη σύγχηση.
Το κακό είναι οτι δε μπορώ να κλείσω ή να απομονώσω ένα μεγάλο μπελά στο κεφάλι μου.Κι αυτό γιατί είναι ο ρόλος της διπλός γιατι έχει και συμμετοχή στην αρχή της περιόδου της αταξίας.Που θα πάει όμως θα τα καταφέρω!
Κάπου μέσα μου ελπίζω πως όταν ξεκαθαρίσει αυτή η στορία κι οταν ο χρόνος βοηθήσει να ξεπεράσω και να μπορώ να αντέξω τον πόνο απο την απώλεια τότε θα μπόρω να κάνω ,ας πούμε, μια νέα αρχή.Προς το παρόν μου φαίνεται πολύ μακρινό κι ακούγεται σαν όνειρο.
Και τί δε θα δινα να γυρνούσε πίσω ο χρόνος στην 8η Αυγούστου και να μη χρειαζόταν να δώ το ύφος και να ακούσω τη τρεμάμενη φωνή της μητέρας μου και να ακούσω και να αντιληφθώ λίγες ώρες αργότερα οτι ο άνθρωπος μου στην πιο δύσκολη στιγμη της ζωής μου ουσιαστικά με εγκαταλείπει.
Μέσα σε όλον αυτόν τον πανικό για το μόνο που είμαι πραγματικά χαρούμενος είναι οτι υπήρξαν 5-10 άνθρωποι που ήταν πραγματικά δίπλα μου και με βοήθησαν και μόνο με την παρουσία και την ύπαρξή τους.Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερο γιατι έχω καταλαβει οτι σ αυτή την άδικη, κι όπως αλλιώς θέλετε πείτε τη, ζώη δεν είμαι μόνος μου κι ούτε θα μείνω ποτέ.
Αντε ρε κουράγιο!(στον εαυτό μου το λέω)

24 comments:

mc said...

5-10 είναι πολλοί. Είσαι όντως τυχερός.Όπως και να το κάνεις όμως, μόνος σου θα είσαι όταν χρειαστείς αυτόν τον χρόνο για να σε ξεγελάσει.

The Motorcycle boy said...

Σιγά μη μείνεις μόνος και σιγά μη γλιτώσεις. Διότι αγαπητέ, πάντα θα υπάρχουν "φωτεινές" παρουσίες που θα σε αναζητούν.
Και κανόνισε να συνεχίσεις τις απουσίες στα ισπανικά -σε λίγο θα σε αναζητούν και οι κουβανέζικες μυστικές υπηρεσίες.

homelessMontresor said...

To να έχεις ένα πραγματικό φίλο είναι θυσαυρός. Εσύ παιδί μου απ' ότι βλέπω είσαι δισεκατομυριούχος!

Bitch Girl said...

δεν είναι κρίμα να πρέπει να μας βρουν τα δύσκολα για να καταλάβουμε πόσο καλούς φίλους έχουμε; Τουλάχιστον βγαίνει κ κάτι καλό από μια άσχημη κατάσταση για να υπάρχει κ μια ισορροπία, για να έχετε όμως τόσους καλούς φίλους σημαίνει μάλλον ότι είστε κ σεις καλός φίλος ;) όσο για την αταξία, αυτά τα πράγματα θέλουν το χρόνο τους, που για τον καθένα είναι διαφορετικός, αγάντα

mario said...

Να είσαι καλά Ευάγγελε, πάμε παρακάτω όπως και να γίνει.
φιλιά.

Eu-aggelos said...

ampot πράγματι τότε θα είμαι μόνος αλλά δε το φοβάμαι πια αυτο
mboy το πιασα το λογοπαιγνιο χεχε.Λέω την επόμενη εβδομάδα που έχω και άδεια να μην πάω καθόλου για μάθημα :P
montresor και bitch girl χωρις να θέλω να υποτιμήσω την αξία των ανθρώπων αυτών όσο και τους ίδιους,διευκρινίζω οτι δεν ανέφερα πουθενα τη λέξη φίλο/φιλία.Είναι μεγάλη και πονεμενη ιστορία για ολους μας αυτό το θέμα νομίζω
μαριο μου χαιρομαι που είσαι τριγύρω.σ ευχαριστω

Unknown said...

Βαγγέλη,το κεφάλι ψηλά και όλα θα φτιάξουν..

Erwtas Stomaxhs said...

Κουράγιο ρε Βάγγο, αλλά εμένα μ' αρέσει η αταξία ρε γαμώτο

ZissisPap said...

Σιγά σιγά με την τακτοποίηση γιατί μετά ψάχνεις πάντα τα κλειδιά :-P
Μπροστά πάμε έστω και ατάκτως!

Λίτσα said...

Θα συμφωνήσω με τον δόκτορα: γιατί, δηλαδή, τι έχει η αταξία;

Eu-aggelos said...

cherry thx μακαρι να χεις δικιο
stomaxi και λιτσα μου τετοια αταξια δεν την ευχομαι σε κανεναν γενικα η αταξία έχει και τα καλα της :)
sig κλειδια;ποια κλειδια;

ZissisPap said...

Tι ποια κλειδιά;
Τα πρώτα πράγματα που ψάχνεις μετά από τακτοποίηση είναι πάντα τα κλειδιά...

Tasis Plisis said...

Keep walking ρε!

Anonymous said...

Τι έγινε? Αποφασίσαμε να εμφανιστούμε? Ρε καλώς τον!

Τι να σου πω τώρα εσένα:

για το ντέρμπυ? άσ'το και δε θέλω να σε πικάρω

για το που χάθηκες? @#@%$#$%#

για την αταξία στη ζωή σου? άσε, θα πρέπει να σου αναφέρω τη θεωρία περί χάους και θα βαρεθείς

για το αν έχεις ανθρώπους δίπλα σου? είσαι τυχερός μεσα στην ατυχία σου

ένα θα σου πω: πάρε κανένα τηλέφωνο ρε!

Eu-aggelos said...

sig:εγω δε συνηθίζω να χάνω κλειδιά :P
ρε dcd όπου πας αφήνεις σχόλια στα αγγλικά.θα ξεχασουμε σε ποια χωρα είμαστε στο τελος :))
Σεξ+(Πυρ):Το πες και το κανα αμέσως πάραυτα :P

ONOMATODOSIA said...

th goustaries thn ata3ia.
an kai exeis ßalei polla pragmata se ta3h.
e?

Epsilon said...

Η αταξία έχει πλάκα όταν είναι δική σου επιλογή. Όταν προκύπτει από καταστάσεις που δεν μπορείς εσύ να ελέγχεις και να καθορίσεις, τότε γίνεται πρόβλημα.

Σου έχω εμπιστοσύνη όμως, είσαι απίστευτα δυνατός και θα την βγάλεις την άκρη.
Κι εγώ εδώ όποτε με χρειαστείς, μπορεί να μην είμαι ο συνεπέστερος άνθρωπος, αλλά ξέρεις ότι σ'αγαπάω!

Eu-aggelos said...

onomatodosia προσπαθώ αλλά αυτή την αταξία αλ΄΄ηθεια δε τη γουστάρω καόλου.
epsilon:... !!! :)))

Tasis Plisis said...

Κηπ γουοκιν δεν! ;)

ptwsh said...

Θα συμφωνήσω με τον ampot. Και φυσικά είσαι τυχερός που είναι τόσοι και σου στέκονται ουσιαστικά.

Νομίζω ότι έχεις κάνει μια καλή αρχή να αφήσεις τον χρόνο να περάσει. Και τέτοιες ασχολίες, είναι οι ιδανικότερες, όπως το να φτιάξεις κάποια πράγματα στο σπίτι σου.

Γεια σου Ευάγγελε!

Θεριό Ανήμερο said...

Καλώς τον. Όλοι είμαστε μια πάνω μια κάτω, πού θα πάει, θα βρούμε άκρη κάποτε.

Eu-aggelos said...

Γεια σου ptwsi.Να σαι καλά.
Θεριό μου αντε να τη βρουμε να ησυχάσουμε!

annouko said...

Γεια σου και απο μένα...να κάνεις υπομονή και να σέβεσαι και να εκτιμάς κάθε βήμα μικρο ή μεγάλο που κάνεις.Καλή συνέχεια!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.