Friday, May 19, 2006

Εγώ κι ο Άινσταιν



- "Για να με τιμωρήσει για την περιφρόνησή μου στις αυθεντίες, η μοίρα έκανε κι εμένα μια αυθεντία".

-Ξέρω σε καταλαβαίνω κι εγώ έτσι την πάτησα

- "Μόνο αν ζεις για τους άλλους αξίζει να ζεις".

-Αλήθεια όμως για το ποιούς θα ζήσω ποιός θα μου το πεί;

-"Αν δεν υπάρχει τίμημα δεν υπάρχει και αξία"

-Αυτό μου τη δίνει κι εμένα ρε γαμώτο

- "Ο Θεός είναι πολυμήχανος αλλά όχι κακεντρεχής"

-Πες μου εσύ τι είναι Θεός και θα σου πώ τί πιστεύω(ουπς το χεις πει κι εσυ αυτό ε;)

- "Το αιώνιο μυστήριο του κόσμου είναι η δυνατότητα κατανόησής του. Το γεγονός ότι ο κόσμος είναι κατανοητός, αποτελεί θαύμα".

-Θαύμα,θαύμα!

- "Απεχθάνομαι το συνδυασμό εκλεπτυσμένης ευφυΐας και ανήθικου χαρακτήρα".

-Εμένα πάλι αυτό γιατί με τρελαίνει;

- "Όπου υπάρχει αγάπη, δεν υπάρχει επιβολή"

-Έλα πες το στη Ντίνα αυτό !

- "Όποιος δεν ξεγελάστηκε ποτέ από ένα ψέμα, δεν γνωρίζει τι θα πει μακαριότητα".

-Εγω τότε ξέρω πολλά!

- "Ο γάμος είναι σκλαβιά που την έκαναν να φαίνεται εκλεπτυσμένη"...

-Αυτό ξαναπέστο!

7 comments:

homelessMontresor said...

ώστε κάνουμε παρεούλα με τον Αινστάιν ε? Χμμ χμμμ....

Λίτσα said...

Καλό, καλό.

ptwsh said...

Τι άλλο είπατε;

Υ.Γ. Εύγε για το backround

roidis said...

νομίζω ότι τα γράμματα σου πρέπει να τα κάνεις το ίδιο χρώμα με το backround, και μετά έλα να στα διαβάσω χαμηλόφωνα πριν πας για ύπνο.

( Ευάγγελε βάλθηκες να μας τρελάνεις; )

Eu-aggelos said...

montresor exw ki egw tis gnwrimies mou ti na kanw...
litsa ptwsh euxaristw
roidi ti akrivws ennoeis;kalo htan ayto pou eipes h kako; :)

roidis said...

bre εσύ τι λες;
θα πονάν τα μάτια του λαού που σε επισκέπτεται, ή δεν θα πονάν;

to be or not to be.

μ'αρέσει που ρωτάς. :)

zouri1 said...

entajei se eidame me ton Ainstain,bale kai kati allo