Monday, May 29, 2006

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ Η ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΕΣ;

Ετοιμαζόμασταν να βγόυμε την Παρασκευή το βράδυ κι εγώ περνούσα τα τελευταία λεπτά μπροστά στο pc σχολιάζοντας,διαβάζοντας και ξέρετε εσείς πλήρως αφοσιωμένος όταν μπαίνει στο δωμάτιο και μου λέει:
-Ρε γαμώτο μ αυτή τη μπλούζα φαίνεται το σουτιέν μου τι να κάνω να την πιάσω με καμια παραμάνα;
-Ναι ναι, λέω χωρίς καν να κοιτάξω, αλλά κάνε γρήγορα γιατί αργήσαμε.
Φτάνουμε στο μαγαζί καθόμαστε και το μάτι μου πέφτει στη μπλούζα της η οποία δεν είχε παραμάνα και φυσικά ξεχώριζε πεντακάθαρα το εσώρουχό της.
-Ρε συ της λέω τελικά δεν έβαλες παραμάνα;ρωτάω με ύφος πιο πολυ απο ενδιαφέρον παρα αυστηρό
-Όχι μου λέει κι έτσι καλά φαίνεται...
-Ααα της λέω δηλαδή ότι δε μπορούμε να κρύψουμε το κάνουμε μόδα;
-Ναι κάπως έτσι μου απαντάει με ένα χαμόγελο αλα Μάνα Λίζα.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ Ή ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ;

10 comments:

zouri1 said...

KALA na pa8eis

Τελευταίος said...

Έτσι παθαίνουμε όλοι, άλλες φορές τα βλέπουμε τα καμώματα των γυναικών, άλλες πάλι όχι. Η δεύτερη περίπτωση είναι η χειρότερη!!!

Epsilon said...

Ευτυχώς που έχεις να αντιμετωπίσεις τέτοια αναίμακτα διλήμματα. Την λύση χωρίς σουτιέν την απορρίψατε και οι δύο?

Tasis Plisis said...

Κι εγω την ιδια απορια ειχα ρε epsilon!

Eu-aggelos said...

zouri hmoun vevaios gia thn apadisi sou
lamioti xeiroterh kai liga les
epsilon kai dcd ayto mas eleipe na ginei o tritos pagosmios...(eimaste adres kai to deixnoume:P)

roidis said...

τελικά την παραμάνα δεν την έβαλε;

Eu-aggelos said...

de les kala pou forouse ti mplouza olo to vrady toylaxiston...

Λίτσα said...

Και βέβαια καλά να πάθεις αφού περνάς τις ώρες σου στα blogs! Κατά τα λοιπά, ίδια απορία με DCD και Epsilon - α, και το τελευταίο σου σχόλιο, αρκούντως αμφίσημο!
Γειάάάάάάά

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»