Wednesday, May 31, 2006

Η κοινωνηκότητά μου, εγω, εσείς το blogging

Από μικρός άλλαζα τόπο διαμονής λόγω της εργασίας του μπαμπά (καραβανάς βλέπετε) με αποτέλεσμα στην τρυφερή ηλικία των 12 ετών με το που τελείωσα το δημοτικό να γίνει η δεύτερη αλλαγή κατοικίας –η πρώτη στα 7 μου δε μπορώ να πω ότι με επηρέασε – η οποία έφερε πολύ κλάμα για τον αποχωρισμό των φίλων που με κόπο είχα αποκτήσει.

Η κλειστή κοινωνία της μικρής επαρχιακής πόλης των δέκα χιλιάδων κατοίκων ότι χειρότερο για το τυπικό, μεγαλωμένο σωστά και χωρίς ιδιαιτερότητες παιδί που δεν έχει κανέναν εκτός από τους γονείς του και τη μικρή αδερφή του στο νέο τόπο διαμονής του. Τότε κατάλαβα ότι η κοινωνικότητά μου αν και υπήρχε (δεν εξηγείται αλλιώς η εύκολη μετέπειτα προσαρμογή μου) έπρεπε να δουλευτεί λίγο…Τι σήμαινε αυτό για μένα; πολύ απλά δε διαφωνούσα με κανέναν, δε μάλωνα με κανέναν, δεν είχα ακραίες αντιδράσεις αν και παιδί ακόμα και γενικά έκανα ότι μπορούσα να γίνω αποδεκτός έστω από μια μερίδα συμμαθητών μου τότε, καλών φίλων ακόμα και τώρα…και τα κατάφερα. Θα μπορούσα να πω πολλά για τη ζωή μου εκεί και ίσως το κάνω σε άλλο ποστ αλλά το θέμα μου είναι άλλο σήμερα.

Η μοίρα τα έφερε να πάρω κι εγώ το δρόμο που είχε πάρει και ο father με συνέπεια να αλλάζω συχνά τόπους διαμονής και με όπλο ένα πιο εξελιγμένο και κατάλληλα διαμορφωμένο μείγμα γονιδιακής και επίκτητης κοινωνικότητας κατάφερα να κάνω συνεχώς πολλούς και συχνά καλούς φίλους.

Όλες αυτές οι σχέσεις οι φιλικές έγιναν με δεδομένη την καθημερινή συναναστροφή και την άμεση οπτικοακουστική επαφή … Μέχρι που ήρθε στη ζωή μου το internet.Η αρχή έγινε με ένα δικτυακό παιχνίδι και μέσα από εκεί έγιναν οι πρώτες γνωριμίες που έφεραν τις πρώτες συναντήσεις και το πρωτόγνωρο συναίσθημα να συναντάς άτομα που έχεις πει τόσα πολλά αλλά δεν γνωρίζεις φυσιογνωμικά. Η κοινωνικότητά μου δοκιμάστηκε λοιπόν και εδώ και πάλι με έβγαλε ασπροπρόσωπο.

Το παιχνίδι διαδέχτηκαν άλλοι τρόποι δικτυακής επικοινωνίας και η επιτυχία πλέον δεδομένη…Έρχεται λοιπόν και το blogging στη ζωή μου…Χμμμ…Πολύπλοκη υπόθεση, διαφορετική… κοινά στοιχεία διαδέχονται αντιθέσεις, συμφωνίες που δίνουν τη θέση τους σε ομηρικές αντιπαραθέσεις, φόρτιση συγκινησιακή που μετατρέπεται σε καυγά δίχως γυρισμό, προβολή, κατάθεση ψυχής, προβληματισμός, αγάπη, έρωτας, μίσος ,τα πάντα…

Άλλη μια δοκιμασία που πρέπει να περάσει η κοινωνικότητά μου… Μ’ ενδιαφέρει άραγε…ναι πολύ. Γιατί όχι τι έχω να χάσω… έχω πολλά να κερδίσω, να μάθω, να πάρω, να δώσω… Οι συναντήσεις μου με εσάς αναγνωριστικές, όμορφες με μέλλον αβέβαιο αλλά ουχί δυσοίωνο…Πειράζει που ανυπομονώ για τις επόμενες; Πειράζει που θέλω να γνωρίσω όσους διαβάζω και με κάνουν να γελάω, να σκέφτομαι, ναι να δακρύζω, να προβληματίζομαι, να ανατριχιάζω, να φοβάμαι, να θυμάμαι, να θέλω να ξεχάσω, να μαθαίνω, να περνάω καλά βρε αδερφέ…;

Ο dcd σήμερα είπε κάτι τρομερό κατά τη γνώμη μου…”τα blogs είναι κάτι που μπορεί εύκολα κανείς να απομυθοποιήσει ανάλογα με τη χρήση του”

Όταν θα μου συμβεί εμένα αυτό ξέρω ότι δε θα λυπηθώ και ξέρετε γιατί…γιατί πάντοτε θα έχω εσάς να μου θυμίζετε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τις όμορφες στιγμές που πέρασα εδώ και να χαίρομαι που η κοινωνικότητά μου δοκιμάστηκε και με τον τρόπο αυτό άσχετα με το αν τα κατάφερε ή όχι αυτή τη φορά…

19 comments:

Λίτσα said...

Πρωινός-πρωινός, βλέπω! Εύγε, εύγε. Με τρεις λέξεις, έβαλες τα πράγματα στη θέση τους.
Καλημέρα.
(Και ωραίο φόντο, δεν θα πω τώρα ότι δυσκολεύει την ανάγνωση, επειδή είμαι ανώτερος άνθρωπος, όχι σαν κι εσένα, τι νόμιζες;)

zouri1 said...

και εγω μεχρι την Γ δημοτικου,αλλαζα καθε χρονο κατοικια.Αλλα σε αυτη την ηλικια δεν υπαρχει προβλημα προσαρμγης.
Κατοπιν ξανα αλλαξα πολη στην Β.Λυκειου,πθ εκει ηταν πολυ δυσκολα.Υπηρχανε σχηματισμενες παρεες.Και φυσικα αλλοιως ειχα μαθει εγω απο επαρχιακη πολη,στην Αθηνα.Πολιτισμικο σοκ.αλλα εστω και δυσκολα,βγηκα αμεσως προεδρος στην ταξη.
Αλλα νομιζω οτι δεν ειχα προσαρμοστει.Ευτυχως μετα απο 2 χρονια πηγα φανταρος,και ξαναεζησα σε επαρχιακη πολη.

zouri1 said...

και ολα αυτα τα ειπα,μονος μου,και οχι επειδη μουχες τα φωτα στραμενα στα ματια μου.Ανακριτη.

Epsilon said...

συνολικά έχω μετακομίσει 14 φορές...έβγαλα δημοτικό σε 6 διαφορετικά σχολεία, πήγα σε άσχετο γυμνάσιο, αλλά και λύκειο.. το καταπληκτικό ήταν από 3 μηνών έως και 5 χρονών που ζούσαμε σε μια απίθανη ερημιά, με μοναδικούς φίλους, ένα βοσκό και το κοπάδι του, μια αλεπού που πέρναγε πρωί βράδυ, σκυλόγατα... νομίζω, πως έτσι μάθαμε να αγαπάμε τον άνθρωπο,αλλά και να επιβιώνουμε.

The Motorcycle boy said...

Μπράβο ρε, ωραίο ποστ. Τον DCD μόνο να μην ανέφερες και θα ήταν τέλειο.
Αλλά να έρχεσαι όταν συναντιόμαστε, όχι μια στις τόσες. Εντάξει;

Mari-R1 said...

:) Εγώ που δεν έχω μετακομίσει ποτέ στη ζωή μου? ΘΑ θελα μια για το γαμωτο..:P Όσο για την κοινωνικότητα είναι ανάλογα με τους κύκλους που συναναστρέφεσαι, και ανάλογα την περίοδο.
Πάντως κι εγώ μια τέτοια ανάμιξη συναισθημάτων έχω

Tasis Plisis said...

Keep it this way man ;)

homelessMontresor said...

Ναι ναι και εξαιτίας του ιντερνετ(οκ και του πανεπιστημίου επίσης και της δουλειάς ίσως αργότερα) αρχίζεις και κάνεις ταξίδια και γνωριμίες σε όλη την Ελλάδα! Άντε άντε να έρθετε και Θεσσαλονίκη!

roidis said...

δεν αντέχω τις μετακομίσεις, αλλά είναι και ο καλύτερος τρόπος και ευκαιρλια να πετάξεις την σαβούρα!...ε;

Unknown said...

κι εγώ μετακόμιζα συχνά με την οικογένεια..πολύ ωραίο ποστ!

Eu-aggelos said...

Kαλησπέρα πλέον από μενα...
Λίτσα μη νομιζεις οτι θα έχεις παρέα τόσο πρωί απλά το ποσταρα και έφυγα για δουλειά(το πιασα το υπονοουμενο για το backround)
Ζουρι λόγω της χθεσινής ομηρίας σου είπα να μείνω στο ίδιο κλίμα
Μboy ευχαριστω και να ξέρεις οτι είμαι μέσα σε όλες τις συναντησεις αρκεί να μην υπάρχει υποχρέωση άλλη και να υπάρχει εγκαιρη ενημέρωση
μαριρενα μη παίζεις με τον πόνο μας παιδί μου...
Εpsilon κορίτσι μου όπως μας τα πες εσύ εκει εμαθες να αγαπάς τα ζώα όχι τον ανθρωπο...
DCD μεγάλη η χάρη σου που μου την είπε ο άλλος εξαιτίας της αναφοράς μου σε σένα αλλά έχε χάρη που είπες σωστη κουβέντα.thanks anyway
montresor έχεις δίκιο με την πρώτη ευκαιρία ανηφορίζουμε...
roidis σωστα μιλάς...κάτι ξέρεις κι εσύ προφανώς...
cherry χαιρομαι που με νιώθεις κι ευχαριστώ

ptwsh said...

Ευάγγελε..με εξέπληξες. Πολύ όμορφο Post. Πολλή όμορφη η ζωή σου.

Elemental_Nausea said...

Καλησπέρα!Ωραίο ποστ και ωραίο background :)Αλλά βρε πουλάκι μου για να καταφέρω να σε διαβάσω μου έφυγαν τα μάτια.Κανόνισε να μου ανεβάσεις την μυωπία και την επόμενη φορά να κυκλοφορώ με κυάλια :P

Eu-aggelos said...

ptwsi ευχαριστω και όντως όμορφη η ζωή μου αλλά απο το ποστ αυτό δε φαίνεται
Ολγα κάτσε γιατι το παλεύω αλλα είδα και το δικό σου ποστ ή μαλλον προσπάθησα...

Λίτσα said...

Χα, χα, για να μη λέτε ότι είμαι εγώ η στριμμένη - ορίστε και η Mask δυσκολεύτηκε.

homelessMontresor said...

Θα ανηφορήσετε, θα κατηφορήσουμε, θα βρεθούμε στο ενδιάμεσο... θα δείξει. :-) Καληνύστα μας!!!

ptwsh said...

Δε φαίνεται, αλλά μπορώ πάντα να υποθέτω. Αλλα όπως φαίνεται, δεν έκανα λάθος.

ptwsh said...

Ζωή να χω !

oistros said...

Αχ οι μετακομίσεις!!
Έχουν όμως τη γοητεία τους. Ο αέρας του νέου ξεκινήματος. Νέες γειτονιές, νέοι άνθρωποι (νέες ιδέες που έλεγαν κάποτε κι αυτοί που πάλιωσαν).
Και καλά τα αεριοθούμενα ... αλλά όντως δυσκολεύουν. :)