Monday, October 09, 2006

Δύο ήχοι,μια εικόνα,ένα άγγιγμα.

Είναι μερικά πράγματα ,μερικές στιγμές, κάποιοι ήχοι,κάποιες εικόνες, κάποιο άγγιγμα που όχι μονο ξερεις οτι δε θα τα ξεχασεις ποτέ αλλά βρίσκονται συνέχεια στο πίσω μέρος του μυαλού σου ,πίσω απο κάθε σκέψη,κάθε γέλιο κάθε λέξη.Μπορεί να γελας ,να μιλας χαρουμενα με τους γυρω σου ,να τραγουδας αλλά βρισκονται εκει, και στο παραμικρο κενο έρχονται στο προσκήνιο και σε βασανίζουν.Εμένα μου συμβαίνει με δύο ήχους ,μια εικόνα κι ενα άγγιγμα.

Ο πρώτος ήχος είναι το τηλέφωνο στις 1.45 τη νυχτα.Φυσικά δεν είχα κοιμηθεί και κάπου το περιμενα.Είδα στην αναγνωριση το νουμερο και καταλαβα αμέσως.Τα λόγια της δεν εχουν σημασία , εξάλλου ίσα που ακουγόταν.Δε μπορουσα να κλαψω εκείνη τη στιγμη, δε μπορουσα να κανω τίποτα.Έβαλα τα ρούχα μου και έφυγα.

Η θεια μου παρακαλεσε τους υπέυθυνους να το ανοιξουν για λίγο να τον δουμε για τελευταια φορα.Η αδερφη μου αρχισε να φωναζει,η μανα μου επεσε πανω του κλαιγοντας κι εγω εμεινα ακινητος να κοιταζω την πιο τραγικη εικόνα που εχουν αντικρύσει ποτε τα ματια μου.

Στον πανικο αυτό για λιγα δευτερολεπτα απομόνωσα όσα γινόταν γύρω μου και ακούμπησα το χερι του όπως ακριβως το είχα κανει και δύο μερες πριν στο νοσοκομειο, τότε που απλα τον χαιρετησα πιστευοντας πως θα τον ξαναδω συντομα.Είναι τόσο αδικο!

Λίγη ώρα αργότερα φευγοντας με γυρισμένη την πλάτη και κρατώντας τη μανα μου απο το χερι άκουσα το χώμα να χτυπάει στο ξύλο ξανα και ξανα ,βασανιστηκά μεχρι που απομακρυνθήκαμε αρκετα.Δε σταμάτησαν, απλά εγω δεν άκουγα πια.

Υ.Γ:Δε θα ξαναγραψω γι αυτό αλλά δε μπορω και να τα αγνοήσω όλα αυτά.Είναι ο προσωπικός μου χωρος αλλά και παλι λυπάμαι που ειστε αναγκασμένοι να τα διαβάζετε, όμως είναι πολύ πιο εύκολο για μενα να τα γραφω απο τα να τα λεω ή να τα δείχνω.Είστε η παρέα μου όπως και να χει και καλά να πάθετε!

21 comments:

Anonymous said...

Είμαστε εδώ για σένα, μην το ξεχνάς.

Erwtas Stomaxhs said...

Βάγγο, είναι τελείως προσωπικό γι' αυτό δεν λέω κάτι παραπάνω. απλά υπάρχει και για 'μένα 'ένας ήχος που δεν θα ξεχάσω ποτέ. ο μπλε ήχος της σειρήνας του ασθενοφόρου...

divine mitsakos said...

:(
alla kai :) giati to moirazesai- mono kalo einai ayto
(aytes oi ekmystireyseis den koyrazoyn)
---------------------
[einai ontws kati ixoi poy de feygoyn pote (itan ena "ax" kai meta o gdoypos toy swmatos)

Unknown said...

Να μη ζητάς συγνώμη για τέτοια πράματα.
Στεναχωριέμαι που στεναχωριέσαι (όσο γελοίο και αν ακούγεται αυτό) αλλά χαίρομαι που μπορείς και ανοίγεσαι.

K-Top said...

... (Απλή δήλωση παρουσίας. Δεν έχω και κάτι να πω, πάντα κολλάω σε τέτοιες καταστάσεις.)

The Motorcycle boy said...

Το έχει πει εδώ και καιρό ο Στομάχης. KTFB -και δεν είναι μόνο για εδώ μέσα, εντάξει; Μη ζητάς συγνώμη -αυτά τα μοιράζεσαι με τους φίλους σου -έτσι πάει.

Unknown said...

αλήθεια-μη ζητάς συγγνώμη.Γιατί όλοι έχουμε ζήσει τέτοιες στιγμές και αν νδεν μοιράζονται,γίνοντι ασήκωτο βάρος.

Eu-aggelos said...

αφου ειστε τρομεροι όλοι ρε τι να πω!

mmg said...

:(
edw&egw ev

ZissisPap said...

Γράψε και πες ότι αισθάνεσαι...
Κι αν πάλι δεν σου βγαίνει πάρε τηλέφωνο και πες τα...
Κι αν δεν σου φτάνει πίνουμε μπίρες και τα λέμε...
Εδώ είμαστε...

homelessMontresor said...

Άσε τον εαυτό σου να εκφραστεί ελεύθερα! Νομίζω οτι είναι πιο όμορφο να αισθάνεσαι οτι κάποιοι μοιράζονται τις σκέψεις σου, ίσως γίνεται έτσι πιο εύκολο... δεν ξέρω κιόλας!

Eu-aggelos said...

mmg i know my sweet
sig ειδικα αν ειναι κερασμενες
montresor καπως ετσι είναι

Elemental_Nausea said...

Βαγγέλη μην στενοχωριέσαι για τίποτα.Αυτό που συνέβη δεν ξεχνιέται.Καλύτερα να το εκφράζεις να μην το κρατάς μέσα σου.Εμείς εδώ είμαστε ακούμε και βλέπουμε.Και όταν δεν μιλάς πάλι ακούμε.Την καληνύχτα μου.

numb said...

Με συγκίνησες και πίστεψέ με αυτό δε συμβαίνει συχνά όταν διαβάζω ένα ποστ. Εννοείται ότι δεν πρέπει να ζητάς συγγνώμη...

Λίτσα said...

Εγώ δεν δήλωσα ακόμη παρούσα, αλλά το κάνω τώρα, ΟΚ?
Καλημέρες

sorry_girl said...

Kαλημέρα κι από μένα.Δε χρειάζεται να σου πω κάτι παραπάνω από το το οτι είμαι εδώ όποτε θες.
Φιλιά.

Eu-aggelos said...

χαιρομαι που ειστε εδω και λιγα λέω.

Eu-aggelos said...

σίγουρα είναι ετσι brainsick.Γι αυτό το κανω κι εγω.thx

Θεριό Ανήμερο said...

Δεν πιστεύω να νόμιζες ότι θα έλειπα εγώ;;;

Eu-aggelos said...

οχι βεβαια!αν και εχεις ψιλοχαθει τωρα τελευταία

ptwsh said...

Και εγώ ως γνωστή άγνωστη ας μου επιτρέψεις να σου ζητήσω να γράφεις ότι θέλεις εσύ και όποτε θέλεις. Νομίζω άλλωστε αν δεν αρέσει και σε κάποιον αυτό .. δεν έχει δείγμα ανθρωπιάς. Δεν νομίζω άλλωστε....

Καλη σου μέρα Ευάγγελε.